Klacht: Band van de horlige en de horloge klacht

op 24 juni 2016 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik geb bij juwelier leijnen wagnerplein
Een horloge gekocht de band werdt lelijk
Al in het begin en toen zeiden ze u moet hem beter schoonmaken.ik maakte hem goed schoon maar kreeg het er niet af.
Kreeg hem gewoon terug.
Een tijdje later was het nog erger lag het in een keer aan mijn huid.
Na een tijd nog erger zag je dat de laag er helemaal af ging.
Krijg je te horen mevr u garantie is om we kunnen niks betekenen voor u
Ik.boos en pikte dat niet kan een nwe kopen en dan krijg ik 80 euro korting ik vindt dat te weinig ik heb 192 euro betaald en genoeg teruggeweest met die horloge
Het nr is W11L1 199 euro het zijn gewoon chroomproblemen.

Gewenste Oplossing:

Nou ik ben tevreden als het netjes opgelost wordt en niet met een nwe kopen en 80 euro korting.want deze heb ik gekocht voor 192
En dan weer een nwe 120wordt een dure horloge 312 euro bij elkasr

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemarie_cruijssen@hotmail.com.