Klacht: Baliestorten.

op 10 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Daar sta je dan met vijftienhonderd briefjes van tien. In de automaat duurt dat een half uur. Dus baliestorten. Daar wordt sneller geteld en je staat niet voor een onhandige automaat zonder afzetvlak om je tas neer te zetten en lekker vlak bij de buitendeur zodat je het eerste slachtoffer bent als er wat gebeurt. Maar balie storten ??? Nee meneer, dat doen we allang niet meer. Dit terwijl het wel op de ING pagina staat. De ING klachtenpagina heeft twee vakken. Bellen of chatten maar die werken lekker niet. Mijn hartelijke dank ING Hofstraat in Apeldoorn. Vier vrolijk kletsende medewerkers en hulp ho maar.

Als je op je eigen site vermeld dat je ook aan de balie kunt storten, zorg dan ook dat dat kan.

Heb je een website voor klachten, zorg dan dat deze werkt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:46 geantwoord

Goedemorgen Wim Kuijvenhoven,

Goed dat u even contact met ons opneemt. Ik begrijp dat het niet een veilig gevoel geeft om praktisch buiten een groot bedrag te moeten storten. Het klopt inderdaad dat alle stortingen via het stortingsapparaat verlopen. Hierbij een linkje naar de website met meer informatie daarover: https://www.ing.nl/particulier/betalen/betalingen-doen/contant-geld-opnemen-en-storten/geld-storten.html

Ik hoop dat het desondanks toch geluk is om geld te storten.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Willass