Klacht: bagage,vlucht geannuleerd

op 07 mei 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte,
26/04/2017 had ik een terugvlucht van Fuerteventura naar Barcelona en moest ik overstappen in Barcelona om naar Brussel met VUELING te geraken. Reservatienummer TRQ9GK
Ik wilde via jullie GEWELDIGE site bagage toevoegen. Dit is mogelijk… zeer mooi opgesteld… maar als ik verder wilde met betalen kwam erop te staan dat ik dit niet zelf kan maar dat ik het nummer 09007770005 moest bellen.
Dit nummer hebben we dan ook 10x gebeld. Heb hier voldoende bewijzen van dat dit nummer niet bestaat. Dan hebben we er alle nummers voorgeplaatst voor als je in het buitenland bent maar ook hier geen antwoord te krijgen met Vueling. Ook hier heb ik bewijzen van.
Dan kan je via jullie site naar verschillende landen bellen voor meer info. Daar kreeg ik een computer stem aan de lijn met druk 1 ..druk2..druk3..
Heb de volledige zever overlopen en op het einde van de rit, t15 nummers moeten drukken krijg ik te horen dat ik jullie via de website moet contacteren!!!!!! Heb ik dan ook gedaan en dan komen we weer bij hetzelfde terecht ook hier weer voorbeelden van vragen en geen antwoorden.
Vervolgens ben ik beginnen te mailen met goedkoopvliegtickets. Ook hier krijg ik dit nummer en moest alles met jullie mailen en regelen want zij kunnen alleen reserveringen en annuleren doen maar geen bagage toevoegen. Van al mijn handelingen, mails enz… heb ik screenshots genomen als bewijs dat ik er alles aan gedaan heb voor gewoon een bagage toe te voegen.
Uiteindelijk na 3 dagen proberen heb ik een spanjaard onder de arm genomen en deze heeft dan al het mogelijke gedaan om bij jullie binnen te geraken. Ineens iemand aan de lijn van vueling. De man van Vueling begreep hem niet met resultaat geen bagage toegevoegd.
25/04/2017 23u00 zie ik ineens dat er bagage toegevoegd is maar mijn vlucht weg was.
Ik had geen vlucht meer van Fuerteventura naar Barcelona maar wel een vlucht van Barcelona naar Brussel.
Op mijn scherm via de app staat ‘ het spijt ons mee te delen dat je vlucht geannuleerd is. Je kunt terugbetaling of alternatief vervoer beheren op de site. Het 2 de hebben we dan gedaan. Nergens een vlucht te vinden die aansluit op Barcelona. Geen mail, geen telefoon terwijl jullie toch alle gegevens van de klant hebben??????
Vervolgens ben ik naar de luchthaven gereden met een taxi die me 50euro gekost heeft, daar ben ik naar Vueling gaan zoeken en krijg ik te horen dat jullie in de luchthaven geen balie hebben waar ik info zou kunnen vragen/krijgen !!!!!
Opnieuw werd ik doorgestuurd naar een andere balie en ook hier kreeg ik weer te horen dat ze mij niet konden verder helpen en dat ik jullie moest contacteren???? Denk dat dit toch geen goed service is?
De enigste vlucht die dag was 10u15!! Met raynair ik had dus wel geteld 30 min voor een nieuw ticket te kopen en in te checken. De agenten hebben mij door de douanen naar mijn vlucht gebracht omdat jullie dit veroorzaakt hebben!!!
En dit vliegtuig landde in WEEZE dit is nog eens 1u36min van mijn thuisadres terwijl Brussel 50min is.
Graag wil ik een juist emailadres waar ik al mijn foto’s en bewijsmateriaal kan naar toe sturen.
Mijn mailadres is miranda_vanlingen@ hotmail.com
Omdat de fout volledig bij jullie ligt en jullie totaal geen moeite hebben gedaanom de klant te contacteren. Jullie laten je klanten zomaar in de steek..
Terugbetaling van mijn ticket voor jullie vlucht die jullie zomaar geannuleerd hebben 127.95€
Terugbetaling ticket Raynair 193.79€
Taxi naar de luchthvaven 50.00€
Ik verwacht zeker een antwoord binnen de 5 dagen. Indien dit niet in orde kom ga ik verdere stappen ondernemen.

Een ontevreden klant
Miranda vanlingen

Als Vueling de moeite doet om dit deftig te lezen en dit in orde maakt
ik kan maar 2 foto's doorsturen. Wil een mailadres waar ik alles kan verzenden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda vanlingen