Klacht: bagage extra betaling

op 29 augustus 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

een week geleden vlucht genomen van Lille-lesquin naar Nantes heen en een week later terug. bij vertrek uit Lille moest ik voor handbagage en kleine tas (paste onder de zetel van vorige passagier)60 € opleggen (afmetingen waren correct )
In de info nochtans gelezen dat dit kon ! voor de retour opnieuw betalen indien ik het vooraf niet registreerde , doch tel nr gevonden van easyjet France
na 15 min bellen ,noch geen oplossing.-gelukkig kon familie uit Belgie me depanneren/ mits betaling van 21,01 € voor de terugvlucht is dit een lagekosten vlucht ? 81 € opleg bagage,mijn tikets 57,60 € volgens mij sterk overdreven qua prijs bagage geen applaus voor jullie . Voor mij de eerste keer met easyjet wellicht de laatste keer !

als er correcte info beschreven is qua meenemen handbagage
en geen opleg die fel overdreven was lage kostenmaatschappij moeten hun naam waardig blijven,anders vlieg je gewoon met de andere maatschappij !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr roos desimpel