Klacht: Bagage bijboeken

op 13 juli 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben het er niet mee eens dat ik bij een kantoor van d reizen moet komen om bagage bij te boeken, om dan te horen te krijgen dat de medewerker niet in staat is om dat te doen. Ik heb deze reisbureau gekozen aangezien ik van mening was dat zij mij konden helpen om de reis te plannen, en niet om mij te vertellen dat het helaas niet mogelijk is. Ik ben absoluut onprofesioneel geholpen en kreeg het gevoel dat de medewerker geen idee had wat zij moest doen.

Ik wilde alleen maar bagage erbij boeken en heb het kantoor moeten verlaten met het idee dat het nooit goed gaat komen.

Ik ben tevreden als mijn bagage erbij geboekt kan worden en als daarbij een directe bevestiging naar mij kan worden toegestuurd dat alles is geregeld op biijvoorbeeld, checkmytrip.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 15 juli 2016 om 14:07 geantwoord

Beste Jimmy,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik ben voor u nagegaan waarom de ruimbagage niet bijgeboekt kon worden. Ukraine International Airlines biedt helaas de optie om online bagage bij te boeken niet aan. Je kan op de luchthaven zelf de ruimbagage bijboeken. Mocht een luchtvaartmaatschappij wel de optie bieden om van te voren de ruimbagage bij te boeken, dan verlenen wij die service natuurlijk wel!

Gezien het feit dat de luchtvaartmaatschappij deze service niet biedt, sluit ik deze klacht.

Charlotte
D-reizen Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jverschoor