Klacht: BAGAGE al 10 dagen onderweg

op 10 juli 2016 over Solmar Tours in de categorie Online Reisbureaus

Op 2 juli werden wij bij barcelona airport afgezet. gaat over vlucht HP6790 er werd niet bij vermeld dat er een grondstaking was.
We hadden 2 uur vertraging, dat kan gebeuren. Toen we in het vliegtuig zaten werd er gemeld dat de ruimbagage niet meeging, dat kan ook gebeuren.
Woensdag 6 juli werden wij gebeld dat de bagage zaterdag bezorgd zou worden en ze had de koffers in eindhoven voor zich staan ze noemde kleur van de koffers en de namen. Vrijdag 8 juli werden wij weer gebeld dat de koffers dinsdag bezorgt worden. Wij snappen er helemaal niets meer van en hebben al aardig wat onkosten gemaakt door dit dit geneuzel. Daarom vragen wij een vergoeding van €150,00

Hopelijk komen de koffers echt op dinsdag.

H.Groeten Ab en Jannie Top Brummelkamperweg 31 3772 JL Barneveld.

Verder zijn wij zeer tevreden over Solmars Tours, wij vliegen al 5 jaar met jullie, en ook in het Hotel Promenade als er wat is word je geweldig geholpen.
Jammer van dit insident.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solmar Tours over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Brummel-31

6 maanden geleden - Ik dacht dat de klacht naar Solmar ging , ik had ingetikt dat ze het wel wisten, maar dat is dus niet zo.

Alle klachten die gemeld zijn door Brummel-31