Klacht: badlaken actie

op 15 juni 2018 over ING in de categorie Banken

wil gebruik maken voor de badlaken actie zijn die badlakens op.
ik wil ook gebruik kunnen maken van deze actie en wil geen rentepunten daar kan ik niets mee.
ik heb het idee dat er geen badlakens zijn geweest???
wij sparen elke maand meer als 1000 euro dus dacht ik dat wij daar wel recht op hadden

wij zijn tevreden als wij 2 badlakens kunnen ontvangen??

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 jaren geleden - Hoi Aldegonda-48, De badlakens zijn er zeker wel geweest maar er deden zoveel klanten meer dat de voorraad helaas op is. Je zou eventueel nog een ING kantoor in de buurt kunnen bezoeken om na te vragen of daar nog badlakens zijn. Groetjes, Jildou ING Webcare

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht aldegonda-48

2 jaren geleden - Gewenste Oplossing wij zijn tevreden als wij 2 badlakens kunnen ontvangen?? De oplossing die mij wordt geboden vind ik niet op zijn plaats De ING moet zich schamen om deze oplossing aan te bieden aan een klant die meer dan 40 jaar klant is?? Als er geen goede oplossing geboden kan worden wil in contact komen met het hoofdkantoor? Ik hoor van U.

Reactie van de melder van de klacht aldegonda-48

ING

Heeft op 16 juni 2018 om 11:56 geantwoord

Beste aldegonda-48,

Ik begrijp je teleurstelling, helaas zijn er wegens grote belangstelling, geen strandlakens meer voorradig om te verzenden. Toch nog meedoen? Het kan zijn dat een ING-kantoor of ING-servicepunt bij jou in de buurt nog strandlakens op voorraad heeft. Loop binnen en vraag het aan een van de medewerkers.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Heeft op 16 juni 2018 om 17:42 geantwoord

Slecht ing heeft mijn inziens bewust te wijnig badlaken ingekocht anders
Hadden ze nu nog gehad .
Ik heb het idee dat dit bewust wordt gedaan??

Alle klachten die gemeld zijn door aldegonda-48