Klacht: backoffice in de knoop

op 02 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het doorgeven van mijn creditcard gegevens heeft Booking mijn nieuwe nummer met de oude code verwisseld.

Vlak voor vertrek kreeg ik een mail dat ik voor 1250 euro p.p. er een ontbijt bij kon boeken ? Maar het ontbijt zat er gelukkig al bij in.

Nadat we de reis geboekt hadden bleef Booking maar mails/advertenties sturen met reisjes in de zelfde periode als geboekt.

Booking gaat even in de spambox.

Gewenste Oplossing:

Uitleg hoe dit kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.J. Assink