Klacht: Slechte service

op 04 november 2017 over Back to Basic in de categorie Kappers

Kapsalon Back to Basic in Hilversum Eigenaresse Jose hele slechte service!!!!
Ik ben bij Back to Basic geweest voor extentions in te laten zetten.
Ik had eerst gebeld met de vraag of ze ook meegebrachte (nieuw) in deed zetten, dat was geen probleem.
Ik wou graag zilvergrijs/metallic wat je op dit moment veel ziet, mooie extentions besteld in de kleur Ash en er moest wel een spoeling overheen voor de juiste kleur te krijgen en misschien ook wat low lights voor het gemêleerde effect.
Ze zette het haar tegen me hoofd aan en zei gelijk dat het niet bij me stond, nee natuurlijk niet omdat er eerst een kleurspoeling over heen moet en wat low lights er in.
Nee, er moesten extentions van haar eigen merk in en een stuk korter omdat mijn haar van boven afgebroken is. Ze liet de extentions zien twee kleuren blond en koper. Ze had ze door elkaar gemengd en het zag er mooi uit.
Ik had wel door dat ze haar gebruikte van andere klanten dus een beetje bij elkaar gezocht. Maar ze zei “het wordt prachtig” daar ga je dan van uit ook.
Grootste fout!!!!
Na het inzetten heeft ze de helft afgeknipt van de extentions en ik had van te voren al aangegeven dat ik het lang wil hebben anders hoef ik ook geen extentions in te zetten.
Dan hou ik het bij mijn eigen haar.
Maar dat moest van haar want dan sloot het beter aan met boven door het afgebroken haar.
Om een lang verhaal kort te maken, die koper kleur waren gewoon strengen in het blonde kaar, echt afschuwelijk. En het haar was afgeknipt (ook nog eens bot aan de achterkant) tot mijn eigen lengte. Toen ze klaar was had ik niet de achter kant gezien.
BETAALD 466 EURO
Volgende dag zag ik na het douchen en föhnen de achterkant, echt afschuwelijk.
Ik heb Jose gebeld en gezegd dat ik niet tevreden ben, haar bot afgeknipt veel te kort ik had echt een truttig kapsel en dan die rare koperen strengen.
Haar antwoord “ze kon een spoeling er over doen en het haar knippen. KNIPPEN”??????
Ik heb 466 euro betaald en er blijft geen lengte over van de extentions???
Ik wilde dat we elkaar tegemoet zouden komen en dat ik 200 euro terug wou krijgen.
Zij heeft natuurlijk ook kosten gehad aan het haar.
NIET MOGELIJK IK KON LANGS KOMEN ALS MIJN UITGROEI GEDAAN MOEST WORDEN?????
Wat denk je nou zelf, ik zet geen voet meer over die drempel!!!
JOSE< JE ZAL ONGETWIJFELD EEN GOEDE KAPSTER ZIJN
EN JE VERLEENT EEN HELE SLECHTE SERVICE!!!!!!!!!
DAMES WEES GEWAARSCHUWD!!!!!

Als ik een gedeelte geld terug kan krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Amaris01