Mijn Klacht:
Bij een boeking 4361506 voor park Erperheide had ik het babyservicepakket aangeduid omdat we komen met een baby van 4 maanden, daarna stellen we vast dat dit niet op de factuur staat. Nog geprobeerd bij te boeken maar het is niet meer voorradig. Via FB chat een telefoonnummer gekregen maar telefonisch is geen oplossing gevonden, ze zeiden breng het zelf mee, aangezien wij met een kleine auto rijden is dit niet mogelijk.
Ik vind dat het boekingssysteem dit had kunnen aanduiden, nu weten wij van niets, de boeking is gewoon doorgegaan zonder pakket, wij hebben zelf moeten constateren dat het pakket er niet bij is.
Indien we dit geweten zou hebben tijdens de boeking dan hadden dit park niet geboekt.
Waarom wordt dit niet gemeld terwijl men boekt? Het systeem moet dit aangeven dan had het voor ons geen probleem geweest, gewoon een ander park geboekt dan. Aan de telefoon geen zinnig antwoord gekregen, dat weten ze niet waarom!!!
Wij hebben nog een boeking staan voor oktober en daar staat alles wel correct in.
Gewenste Oplossing:
Wens dat het pakket toch nog aanwezig zal zijn in de bungalow anders een waardebon of voucher of premium cottage.