Klacht: niet te repareren buggy moet genoegen nemen met een giftcard of eenzelfde buggy

danny op 29 september 2021 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

wij hebben 17 maanden geleden een buggy van Maxi-cosi gekocht bij babypark, deze is in de tussentijd al een keer gerepareerd en in de zomervakantie ging het weer fout waarbij ik direct weer naar babypark ben gereden.

Babypark heeft deze toen ter reparatie opgestuurd naar Maxi-cosi zelf waarop wij meer dan een maand niets hoorde, nadat wij hier achteraan hebben gebeld bleek de buggy nog bij MAxi-cosi te liggen en niet te repareren.

Babypark bood ons een alternatief aan om eenzelfde buggy met x levertijd te ontvangen of een giftcard. ik moest deze maar nemen want de buggy was al 17 maanden gebruikt… in mijn ogen doet het er niet toe als dat je 2 jaar garantie hebt of dat deze nu bij 1 maand of 23 maanden kapot gaat maar goed… kennelijk bij Babypark wel.

eenzelfde buggy waarbij wij al 2 reparaties hadden gehad willen we niet daar wij geen vertrouwen meer hebben in dit model van Maxi-cosi dit heb ik ook aangegeven bij Babypark. De giftcard willen we absoluut niet omdat dit al de 3e keer is van babypark waarbij wij meer dan een maand zitten te wachten en war we bij alle keren nota bene zelf achter de melding aan moeten bellen… Dus ons vertrouwen in babypark is ook weg en vandaar willen wij ons niet tot hte assortiment van Babypark beperken met een giftcard… leuk feitje is dat wij de betaling via online betaling hebben gedaan destijds en NIET met een giftcard.

ik heb dit zo ook gemeld bij Babypark en dat wij om deze redenen niet akkoord gaan met de geboden alternatieven en ons geld terug willen hebben zodat wij net als dat we toen ons georiënteerd hebben bij alle aanbieders ene geschikt keuze kunnen maken en niet alleen bij Babypark ( wat we sowieso niet willen i.v.m. meerdere reparaties en slechte customerservice )

vervolgens blijft Babypark moet bij stuk houden dat wij als consument verplicht zijn om akkoord te gaan met de giftcard en of vervangend model. Ik heb hier schriftelijk en per telefoon mijn ongenoegen over geuit en gemeld dat ik hiermee niet akkoord ga, ook heb ik ze per mail in gebreken gesteld en de koop ontbonden op gronde van ondeugdelijk product

helaas neemt Babypark nog altijd niet haar verantwoordelijkheid naar de consument en bied alleen maar opties welke Babypark ten goede komt en niet de consument!!

ik ben pas tevreden zodra wij ons aankoopbedrag terug gestort krijgen zodat wij ons niet alleen te hoeven beperken tot het assortiment van Babypark met hun giftcard. ( zeker omdat wij niet te spreken zijn over de customerservice van babypark )

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door danny