Klachten over Babypark

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding. Bovenaan deze pagina... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 40 klachten nodig voor een plaats in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

100%
10 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
10 klachten opgelost
4.4 /10
7 stemmen
7

Tijdslijn

Zowel de frontjes als de ladegeleiders springen bij het minste of geringste gebruik uit hun verband. Na amper 3 maanden. Er is al een serviceafspraak aan te pas gekomen om alles weer vast te zetten, maar niet voor lange duur.... Lees meer

Geachte Babypark, Wij hebben in november 2014 een joolz kinderwagen bij jullie gekocht (nieuwwaarde Joolz 1000 euro +). Deze is in gebruik genomen na de geboorte van onze dochter in april 2015. In juni 2017 was de duwstang al kapot van... Lees meer

Onze familie (4 personen) kwam om de kinderwagen te kizen (trio). Wij wilde niet de eigenmerk kinderwagen koopen door de feit dat ze luchtbanden hebben. De verkopster had gezegd dat de vervanging van de complete set van de wielen zal... Lees meer

heb december 2016 een babykamer besteld , een aanbetaling gedaan van 1000 euro en het restant van 678 zou bij aflevering van de babykamer worden voldaan De afspraak voor de levering was gemaakt in juni , babykamer werd netjes afgeleverd... Lees meer

Ik vind het erg slecht van babypark dat zij klachten op opgelost zetten terwijl er helemaal niks is opgelost. Ze schepen me af met hetzelfde als waar ik een klacht over maak alleen krijg ik er een tegoed bon van €20... Lees meer

Wij hebben op 7-10-2016 een mammaroo gekocht bij babypark. Nu is hij na een aantal maanden stuk waardoor mijn zoontje hier niet meer in man zitten. De bon kon ik helaas niet meer vinden maar ik heb gebeld met het hoofdkantoor... Lees meer