Klacht: Na 3,5 maand nog geen kinderwagen?

Anoniem2023 op 26 januari 2023 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

In oktober hebben wij een Dubatti kinderwagen, Cybex reiszitje en base besteld in de winkel. Op dit moment was ik slechts 14 weken in verwachting. Mogelijk hebben we onze bestelling niet eens ontvangen na de bevalling!

Tijdens het bestellen is ons verteld dat het wat langer zou kunnen duren i.v.m. de kleur van de bekleding die wij hebben gekozen. Ze vroegen ons daarom een 2e keuze door te geven die wel op voorraad was en dit deden we. Dan maar zwart. Wanneer de bestelling langer zou duren zouden zij ons de zwarte Dubatti kinderwagen leveren.

Wij ontvingen op 21 december (2 maand na bestelling) een gedeeltelijke levering van de kinderwagen. In onze 1e keuze kleur. Apart, want mocht het vertragen zouden wij de zwarte krijgen. Pas na het monteren merkten we dat wij onmisbare onderdelen misten. We belden er achteraan en ons kon niet beloofd worden dat wij bij de geboorte (eind april) onze kinderwagen hadden. We konden wel een leenwagen krijgen. Dit is niet wat we destijds hebben afgesproken. De wagen komt compleet en op tijd óf we ontvangen onze 2e keuze aan kleur.
Ook in onze bevestigingsmail staat nog als gewenste leverdatum oktober 2022. Dat dit niet ging lukken was ook prima en waren we bekend mee.

Vandaag ontvingen wij bericht dat de andere delen nog 3 weken op zich laten wachten. Ook dát kunnen ze niet beloven. Op ons bericht dat wij niet akkoord gaan met een willekeurige leenwagen (onze wagen was ontzettend duur en we kozen voor kwaliteit voor een reden) kregen wij geen passend alternatief geboden.

Het ophalen en zelf demonteren van de reeds geleverde onderdelen en het tegelijk leveren van onze Dubatti wagen in de 2e kleur keuze

Of

Levering van onze missende onderdelen binnen de eerste helft van februari. Dit moet toch mogelijk zijn aangezien we in oktober hebben besteld lijkt ons.

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Anoniem2023

1 jaar geleden - Een paar uur na het plaatsen van dit bericht kregen we een mail dat de missende onderdelen een dag later werden bezorgd. Alles is inmiddels compleet 👍🏼.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem2023