Klacht: Kinderwagenframe kapot mima xari

Flowers27 op 09 september 2020 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 augustus heb ik telefonisch een klacht neergelegd bij de medewerker van babypark. Het ging om de kinderwagen waarvan de klem van de wagen niet meer omhoog of laag wilt gaan, waardoor dit voor het kind tot gevaarlijke situaties kan leiden.

De kinderwagen van het merk mima xari limited edition was nog binnen de garantievoorwaarden, babypark heeft contact gelegd met de leverancier. Na zelf tig keer bij hun te hebben aangeklopt hebben zij een bericht gestuurd dat dit onder gebruikerschade wordt gezien en geen garantie voor geld. Echter is dit geen gebruikersschade de klem doet uit zich zelf niks en is heel stroef. Ik heb €995- betaald, dit is een hoop geld en verwacht ook dat de wagen dan naar behoren functioneert.

Babypark komt met het verzoek om voor €112- de frame te repareren, ik ga hier echter niet mee akkoord. Ik verwacht van babypark dat zij andere manieren gaat bedenken om tot een gepaste voorstel te komen. Ik heb al veel geld uitgegeven aan deze wagen, ik verwacht dat zij zsm aankomen met een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een nieuwe frame krijg zonder extra kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Flowers27