Klacht: Geen correspondentie bij vertraging of oncomplete bestelling

Decege op 28 augustus 2019 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 8 augustus bestel ik al schroeven voor een box. Tot op heden heb ik geen juiste schroeven mogen ontvangen of kunnen ophalen in de vestiging. Terwijl dit meerdere malen werd bevestigd dat dit wel de bedoeling zou zijn. De schuld wordt zelf niet opzich genomen, maar de schuld werd telkens aan een ander geven. Zij het post nl, hoofdkantoor maar nooit vanuit zichzelf en daarnaast wordt er ook geen oplossing gegeveb. Ik moet maar afwachten en anders terugbellen. Ik heb al voor niks gereden naar de vestiging in Staphorst en daarnaast heb ik meerdere keren gebeld zonder enige oplossing. Het probleem is er nog steeds

Gewenste Oplossing:

Een goed bevestigende box die in mijn woonkamer staat. Dus die compleet is!
Een tegemoetkoming voor een nieuwe complete box.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Net met een medewerker gesproken. Geeft aan dat de datum 8 augustus niet klopt. Maar vanaf 20 augustus. Op 8 augustus heb ik schroeven besteld. Het waren niet de juiste schroeven maar het moest wel passen volgens medewerker 1. Ik heb dit tot op heden nog niet kunnen passen. Omdat er geen ‘problemen’ zijn met deze schroeven willen zij hierin mij niet tegemoetkomen. Vanaf 20 augustus zou het mis zijn gegaan met de schroeven van 5,- euro. Excuses gekregen maar nog niet een passende oplossing. Het was maar afwachten of ik deze morgen ontvang en dat ze passen gezien mijn box een oude serienummer heeft. En de onderdelen wellicht niet meer leverbaar zijn, maar dit moet nagevraagd worden. En dan moet ik volgende week weer terugbellen. En anders krijg ik mijn 5,- euro niet terug. En wat betreft het uitstapje naar Staphorst was mijn eigen initiatief. Ik had eerst gebeld moeten worden dat het geleverd is. Staat nergens dat ik gebeld wordt er werd telefonisch aangegeven dat het op donderdag 22 aug geleverd moet worden. Maar dat is niet juist, minimaal een werkweek levertijd. Dus er worden tegenstrijdige dingen gezegd en dat betekend dus ook dat ik hierover lieg en voor de lol naar staphorst rij. Voorrij kosten krijg om deze reden niet. Wat een topservice is dit! Maar goed het is weer afwachten. Moedeloos!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door