Klacht: Adviseur over prijs gelogen in voordeel van de babypark eigenmerk kinderwagen

Olga 24 op 06 augustus 2017 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze familie (4 personen) kwam om de kinderwagen te kizen (trio). Wij wilde niet de eigenmerk kinderwagen koopen door de feit dat ze luchtbanden hebben. De verkopster had gezegd dat de vervanging van de complete set van de wielen zal 20euro kosten. Wij waren verast van dat. Ik had nog paar keer gevraged vat ze bedoeld er me en is dat echt. Ze had twee kier naar computer gelopen om te controleren. Dus wij dachten ok. 20 euro voor extra set van de wielen en dan zijn wij goed. Wij hadden die set niet meeten gekocht. Dat was fout. Na de maand van de opkevering datum belde ik om die extra set ye koopen en ik had ontdekt dat de prijs is 100 euro. Door dat soort misinformatie had ik kinderwagen gekocht met de ongewenste luchtbanden. Terug nemen van de kinderwagen wilde ze niet. Klacht te registreren willen ze ook niet. Ik word niet blij!

Gewenste Oplossing:

Niet tevregen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Olga,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het erg vervelend dat er foutieve informatie aan u is doorgegeven in de winkel en dat u niet naar tevredenheid bent geholpen.
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Wij hebben gehoor gegeven aan de klacht welke u via deze weg heeft gemeld en dit ook met het betreffende filiaal besproken.
We hebben vernomen dat u de wielen heeft afgehaald en dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Babypark

Bericht van Babypark

7 jaren geleden - Geachte Olga, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat er foutieve informatie aan u is doorgegeven in de winkel en dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij hebben gehoor gegeven aan de klacht welke u via deze weg heeft gemeld en dit ook met het betreffende filiaal besproken. We hebben vernomen dat u de wielen heeft afgehaald en dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Babypark

Alle klachten die gemeld zijn door