Klacht: Baby bedje en stoel

op 05 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb na een advertentie van center parcs via de website extra kinderartikelen aan mijn bezoek toegevoegd. Helaas bleek er bij aankomst niks in het huisje te staan. Bij de receptie wist men te vertellen dat ik het niet goed had gedaan en het daarom niet in het huisje aanwezig was. Wat ik anders had moeten doen kon me niet verteld worden. Na een hoop gedoe kreeg ik een buggy mee maar de rest van de artikelen waren niet te regelen. Gelukkig kon ik van de buren in het huisje naast ons het kinderbedje en stoel lenen maar dit kan toch niet de service van center parcs zijn?

Ik heb deze klacht eerst netjes direct gemeld bij de klantenservice van Center Parcs maar werd afgedaan met een standaard mail. De bestelling is niet goed gegaan want het staat niet op de factuur maar wat ik dan anders had moeten doen en waarom center Parcs het ter plekke niet heeft opgelost is niet benoemd.

Een compensatie voor de slechte ervaring met Center Parcs en het feit dat Center Parcs niet in staat is om een klacht netjes af te handelen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 06 juli 2016 om 08:34 geantwoord

Heeft op 06 juli 2016 om 09:18 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, dit is juist de reden dat ik de klacht hier zet. Bijzonder dat centerparcs binnen een dag reactie stuurt en het bij mij twee weken duurt. Graag alsnog een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Mauricedenhertog