Klacht: Avondvlucht ipv ochtendvlucht

op 17 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste Tui,

Gisteren hebben we voor onze vakantiegroep (8 volwassenen) via tussenpersoon (Traveltroef) gehoord dat de geplande ochtendvlucht van ma. 20-6 van 7 uur naar Bodrum niet doorgaat maar dat dit een avondvlucht wordt om 18.30 uur waardoor je weer midden in de nacht aankomt. Wij hebben juist vroeg geboekt (veel te duur helaas) zodat je nog kon kiezen om een ochtendvlucht te nemen. Dit is voor ons heel belangrijk en zo ook de terugvlucht. We komen nu om 3 uur snachts terug en de helft moet dan a ochtends gelijk weer werken. Ook zal er in het WOW resort waar we verblijven wel weer een kamer langer geboekt moeten worden wat ook weer extra kosten met zich mee brengt.

Beseft TUI wel wat voor consequenties dit allemaal heeft en dat ze voor ons de meeste zin in een fijne vakantie bij voorbaat al wegneemt.

IK hoop dat TUI nog maatregelen kan nemen en ons een passend alternatief kan bieden (bv eerder weg op zaterdagochtend of zo).

Ik wacht uw antwoord af.
Alvast bedankt.

Mvg Arie Sluijs
Reeuwijk
06-20303572

Een passende compensatie. Bv eerder weg op zaterdag of zo en niet midden in de nacht terug, geen kosten bij gedwongen langer verblijf, upgrade kamers WOW.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stantimo