Klacht: Avast Software s.r.o. geeft aan te wachten op goedkeuring van betaling.

op 15 mei 2016 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De betaling ad.€ 19.99 is gedaan naar WorldPay CP. Rek.nr.NL80RBOS0576767573.
Omschrijving 11200000280934481 AVAST/Nexway.
NEXWAY EMEA Kenmerk:22-04-2016 10.03
Zij vragen dus om goedkeuring van de betaling en mijn vraag is door wie en naar wie de gevraagde goedkeuring.
Nergens te vinden.

Gewenste Oplossing:

E.e.a. geeft vervelende gevoelens omtrent dit betaalsysteem.
Wie O wie geeft een oplossing.?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Reactie van de melder van de klacht lhwesterink@gmail.com

10 maanden geleden - Betaling had kennelijk moeten plaatsvinden naar: Digital River World Payments AB Bank; JPMorgen Chase Bank N.A. Plaats:Amsterdam IBAN: NL44CHAS 0209972084 De in "Mijn Klacht"genoemde betaling is gegaan naar hun geautoriseerde wederverkoper Digital River Inc.maar wordt kennelijk niet doorgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lhwesterink@gmail.com
x