Klacht: Avast SecureLine VPN bestelling.

op 27 september 2017 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren (25-09-2017) heb ik bij jullie een bestelling gedaan om Avast SecureLine VPN te kunnen gaan gebruiken. In de bestellingsprocedure heb ik iets gemist, waardoor ik overnieuw ben begonnen. Het gevolg was dat ik het programma twee keer heb besteld en dus twee keerNL22 ABNA heb betaald met mijn Creditcard.
Dit is dus eigenlijk niet een klacht aan het adres van jullie, maar mijn eigen fout. Toch zou ik willen vragen de tweede betaling terug te storten op mijn bankrekeningnummer NL22 ABNA 0930964454 t.n.v. W.F. de Man te Woerden. Zodoende kan ik het bedrag van de Creditcard betalen (2x€39.99)

Gewenste Oplossing:

Ik ben helemaal tevreden als het € 39.99 op mijn bankrekeningnummer is gestort.

Het gaat om bestelling #29232111862 om 19:18 op 25 september 2017
En ook bestelling met hetzelfde nummer als hierboven, om 19:23 op 25 september 2017.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wfdeman@ziggo.nl