Klacht: Automatische incasso

op 31 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 februari 2014 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zojuist contact gehad me de betreffende. Haar pinbetaling en de automatische incasso hadden elkaar gekruist, waardoor wij teveel hebben geïncasseerd. Hierdoor staat mevrouw nu in een tegoed. Wij gaan dit tegoed verrekenen met de contributie voor de komende maand.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisetteeeee