Klacht: automatisch hernieuwen licentie

op 27 september 2016 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Beste,

Ik kreeg verschillende e-mails dat mijn licentie zou vernieuwd worden.
Een voorlaatste mail kreeg ik op 19/09/2016 met de vermelding uw licentie zal over 19 dagen vernieuwd worden.
Op 26/09/2016 kreeg ik een mail dat mijn licentie is vernieuwd.
In de mail staat ook dat de licentie normaal vernieuwd wordt enkele dagen voor de vervaldag,dat zou normaal op 04/10/2016 gebeuren.
De vervaldag bij mij is 09/10/2016,dus is de vernieuwing niet gebeurd volgens afspraak.
Ik moet ineens ook 70,00 euro betalen voor 1 computer,terwijl dat vorig jaar nog voor 3 computers was en voor een bedrag van 29,99 euro.
Ik kan dus niet meer voor de vervaldag niet akkoord gaan met deze verlenging.
Ik heb normaal een licentie voor internet security voor 3 computers tot 09/10/2016 en een licentie voor avast clean up sinds 17 december 2015 ook voor 3 computers.
Ik heb wel gekozen voor automatische verlanging van de licentie maar niet voor 70,00 EURO voor 1 computer!
Avast is ook moeilijk te bereiken om te reclameren of klacht in te dienen dus geen deftige klantenservice.
Wat kan ik doen?

Vriendelijke groeten,Jean-Pierre Dhondt

Dat ik de keuze kan maken niet akkoord te gaan met de verlenging van de licentie zoals avast dat voorstelt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juan pedro