Klacht: Gekochte auto bleek niet 100 procent goed te zijn

op 09 juni 2018 over Autobedrijf Dorland B.V in de categorie Autodealers

Ik kocht de auto chevroulet sprak
Ik had een ongeluk gehad
Met me vorige auto
Dus opzoek naar een andere auto kwam deze tegen
Via marktplaats en per whatsapp verder
Nee ik hoefde me geen zorgen te maken
Over deze auto want dit zou een goede aankoop zijn 100
Procent in orde waar ik nog jaren in kan rijden
Ik kwam met veel moeite daar heen
Met 2 auto’s terug want was op dat moment afhankelijk van iemand anders
Proef rit
Tank ramleeg
Klein rondje gereden zal je maar gebeuren dat je alles kapot rijd dacht ik zo
Op t eerste oog merk je niks
Dus ik kocht de auto
Naar huis en via de snel weg
Paar keer afgeslagen dacht zal wel van mijn eigen druk en spanningen zijn had2 dagen daar voor een ongeluk gehad dus de stres zat er goed in tanken
Moet toch naar huis lijkt me naar Brabant
In de file optrekken afremmen ging het ook niet zoals het hoort
Kwam slecht vooruit de gene die me mee reed was me steeds kwijt
Op de weg
De auto maakte een take herry en een opstuitende zoemende geluid om ziek van te worden
Zweet zat er goed in
En tikken vanuit de moter niet normaal
Thuis naar gekeken bleek de versnellingsbak en koppelings platen nietgoed te zijn
Ik langs garage’s en op de brug laten zetten naar kijken langs meerdere want ik ben zo iemand laat me niets vertellen zomaar
Alle drie het zelfde van gehoort te gevaarlijk om op de snel weg terug terijden
De beste mensen benaderd en hun vertelt van t probleem
Ik heb zelf altijd gewerkt met auto’s dus dom en niets wetende ben ik ook niet
Moest binnen 5dagen met de auto terugkomen zodat ze een eigen diagnose kunnen stellen
Maar alles vertelt ik zo ben zelf al langs 3 garages geweest en alle drie verklaren ze het zelfde
Toen kreeg ik te horen dat de garages oplichters zijn en vaak geld bij de mensen uit hun zakken wildetrekken maar als ik overdagniet zou kunnen kon ik savondsals nog de auto daar neer zetten zodat hun de volgendedag
De auto naar konde kijken
Ik zo vroeg hoe kom ik thuis met 5 kinderen of vervangend vervoer dat kon allemaal niet want ze hadden geen auto staan die ik ff mee kon nemen voor naar huis te komen
Zodat ze de auto naar konden kijken
Ze wilde me wel op het stadsion neer zetten voor met de trein naar huis kon
En dat allemaal voor een auto die niet 100 procent in orde is
Kon het allemaal niet en het ophalen als zedatmoesten doen kwam de koste ook nog bij mij als die met 80 km over de weg zou kunnen rijden
Beetje vreemd als de alle andere zeggen ga daar niet mee over de snelweg want t word je doodskist

Als ze de kosten wat ik nu er aan moet spenderen terug betalen
Van wat ze hadden gegarandeerd dat die auto 100procent in orde. Moest zijn

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autobedrijf Dorland B.V

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf Dorland B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr@richelle