Klacht: Auto MP3 speler gekocht en vooruit betaald

op 20 februari 2017 over MyXLshop in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot nu toe MP3 speler niet gekregen. Op emails wordt vaag gereageerd of net gedaan of zaak al is opgelost terwijl dit niet zo is.Of ik krijg helemaal geen antwoord. Ik heb nl nog steeds niets ontvangen ( de MP3 speler is besteld op 22-01-2017) Voorstel om gelijkwaardige MP3 speler op te sturen mocht bestelde niet meer voorradig zijn of geld retourneren wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

geld retour of gelijkwaardige MP3 speler toezenden z.s.m

Reactie van de melder van de klacht linda texel

1 jaar geleden - eindelijk reactie van MyXLshop, de MP3 speler is door omstandigheden pas op 17 feb verzonden, dus bijna 1 maand later. Wat vreemd dat dit dan niet eerder gemeld kon worden. De track en trace code die ik kreeg klopt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MyXLshop in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door linda texel