Klacht: Auto huren in Italie

op 17 december 2012 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De heren van Holiday cars beloofde ons na gestrand te zijn op vliegveld Marco polo (venice ) in Italie te helpen en terug te bellen, .gevolg: niet geholpen, zoek het maar uit dus bijna 2 uur later in het hotel dan verwacht. Holiday cars werkt samen met transavia, als je je vlucht hebt geboekt kom je automatisch op hun site. De auto bleek vele kilometers van het vliegveld te staan, we moesten met een shuttle bus ( lees transit busje ) naar het betreffende terrein. Hopeloos gedoe.
Uiteindelijk is het goedgekomen maar dus geen auto meer van transavia en of holiday cars.

Gewenste Oplossing:

Een simpel excuus en voor de volgende mensen die daar doelloos staan een betere begeleiding. Opgelost hoeft het verder niet, volgende keer gaan we zeker niet meer in zee met deze mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door luigi