Klacht: Verzekering Auto Europe

op 16 september 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Afgelopen zomer een auto gehuurd met een extra verzekering zonder eigen risico.
Bij het ophalen van de auto werd ik door Gold-Car toch dringend verzocht om een extra verzekering van € 200.- af te sluiten een Relax verzekering ik heb uitgelegd dat ik al een verzekering voor alles had afgesloten bij Auto-europe. Helaas kon ik aan de kant gaan staan en alle mensen die er stonden voor te laten gaan (had er al 1uur gestaan) en heb uiteindelijk toch maar betaald want anders kreeg ik de auto niet mee.
Na de vakantie over de Relax verzekering gecommuniceerd met Auto-Europe. Zij weten ervan staat zelfs ergens in de voorwaarden. Heel erg klein achteraf wat niemand leest. Maar zij kunnen er niks aan doen zeggen ze.
Lekker makkelijk. Heb gezegd dat ik geen auto daar meer zou huren.
Ga straks weer op vakantie dus een auto huren bij Easy Terra.
Auto .Gekopieerd en verstuurd met de vraag of nu echt alles verzekerd is (zie bijlage)
Tot mijn verbazing kreeg ik antwoordt van Auto-europe. Die verzekering blijkt dus een grote oplichting te zijn. Je betaalt een verzekering maar bent dus achteraf nergens voor verzekerd te zijn

Indien er een compensatie komt plus het feit dat de regels duidelijker omschreven worden want alles meeverzekerd is dus echt niks mee verzekerd blijkt achteraf

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte196845