Klacht: Ten onrechte bedragen afgeschreven door verhuurmaatschappi Firefly

op 13 augustus 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Ik heb in november 2013 een auto gehuurd via Auto Europe bij Firefly, af te halen op het vliegveld van Bologna. De auto weer na 4 dagen netjes ingeleverd, volledig afgetankt bij een bezinepomp vlakbij het vliegveld.
Na thuiskomst ontdekte ik dat er een bedrag was afgeschreven door Firefly. Ik heb contact opgenomen met Auto Europe hierover. Na ruim een maand kreeg ik de reactie dat dit brandstof betrof. Als ik het er niet mee eens was moest ik de bon van de getankte brandstof sturen. Dit heb ik gedaan. Een week hierna werd weer een zelfde bedrag afgeschreven. Dit heeft daarna nog twee keer plaats gevonden. De service desk va Auto Europe die dit probleem zou moeten oplossen is slecht bereikbaar. Je krijgt iedere keer een andere persoon. Maar het probleem is niet geheel opgelost. Twee bedragen zijn gerestitueerd. Maar er staat nog € 122,26 open.

Dat er geen bedragen van mijn credit card worden afgeschreven en dat er 2 maal € 61,13 = €122,26 gerestitueerd wordt. Daarnaast zou Auto Europe ook wel en kleine vergoeding mogen uitkeren voor de tijd en de vele telefoonkosten (naar Duitsland). Ik vind dat Auto Europe verantwoordelijk is voor het selecteren van betrouwbare verhuurders. Firefly is geen betrouwbare verhuurder en Auto Europe zou geen zaken meer moeten doen met Firefly.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels59