Klacht: Prijs huur en balie gedrag

op 22 januari 2020 over Auto europe in de categorie Verhuur

Voucher nr: EU16790504-1
reserv. nr : R19-402885

Op zondag 19 december 2019 de huurauto opgehaald bij de Centauro balie in Alicante. Een ( balie medewerker ) dame hielp me en bekeek mijn huurcontract.
Ze zei toen dat Auto Europe falliet was gegaan en dat ik daarom geen goede of betrouwbare verzekering meer had. Ik liet haar mijn huurprijs nogmaals zien en zei dat ik dat een redelijk hoog huurbedrag vond en vindt.
Dat vindt ik trouwens nog steeds. € 22,50 per dag is erg hoog.
Ze zei dat ik beter een nieuwe verzekering kon nemen anders zou ik niet geholpen worden als er onderweg problemen zouden komen. Ook als ik foto’s zou maken maken van de huurauto vooraf, zouden deze geen invloed hebben op welke schade dan ook. Ik begon me flink te ergeren daar aan die balie. Toen ik aangaf geen andere verzekering te willen, bood ze me weer wat anders aan. Een pech verzekering waarbij ik overal in Spanje meteen geholpen zou worden. Als ik die niet zou nemen, zou ik geen enkele aanspraak hebben op welke hulp of vergoeding dan ook. Ik kreeg het gevoel dat deze dame me iets door de strot wilde drukken en ik zei dat ik deze pech hulpverzekering ook niet wilde.Toen brabbelde ze nog wat Spaans wat ik niet verstond en gaf me de sleutels. Gezien de erg hoge prijs die ik heb betaald aangevuld met een zojuist beschreven klantbehandeling aan de balie, wil ik van jullie graag een correcte reactie en eventueel een terugstorting van dit veel te hoge bedrag.

Als ik door een nederlands sprekende werknemer van u te woord wordt gestaan. En als u mij een deel van het hoge bedrag (€674,96) terug heeft gestort. Als coulance gebaar bedoeld uiteraard.
Verder zou ik erg tevreden zijn als u dit soort baliegedrag grondig onderzoekt door bv. een anonieme klant dezelfde route te laten lopen als ik gedaan heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans van der Ham