Klacht: Oppassen: Auto europe, zeer onbetrouwbaar !!!

op 16 april 2019 over Auto europe in de categorie Verhuur

k heb geen auto gekregen en ik kan ook mijn geld niet meer terugkrijgen van Auto Europe.

Ik heb via AutoEurope (www.autoeurope.nl) een auto gereserveerd in Pisa. Ik heb al van te voren het volledige bedrag (417,68 euro) betaald van 15 feb. tot en met 21 feb. 2019. Vanwege de vertraging van Ryanair kwam wij op 16 feb. 2019 rond 2 uur ‘s nachts pas aan in Pisa. Ik ben direct na aankomst naar de vestiging gelopen, maar deze vestiging (locale verhuurder Keddy) was gesloten. De volgende dag ben ik nog een keer naar de vestiging gegaan. Ik kreeg te horen dat de reservering was geannuleerd. Bij de desk werd mij medegedeeld dat ik mijn geld terug zou krijgen, niet direct, maar in Nederland.

In Nederland krijgen wij van Auto Europe te horen dat wij geen geld zullen terugkrijgen vanwege No show regeling.

Er was voor Keddy (onderdeel van EuropCar) dus geen enkele reden de reservering te annuleren wegens No Show. Er was immers volledig betaald. Ik had de volgende dagen gewoon recht op deze auto ! Volgens mij had Keddy de reservering nooit mogen annuleren.

Ryanair geeft aan dat zij deze kosten niet vergoeden wegens overmacht.

Deze annulering is onterechte en Wie kan mij helpen voor het terughalen van mijn geld.

ik wil mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lei2000