Klacht: Oplichting of zware vergissingen

op 13 mei 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Via internet bij U een auto gehuurd, Vouchernummer EU7272855-1 FIREFLY reserveringsnummer 02ZBVL Betaald met mijn VISA card.Ik heb een auto gehuurd voor 3 weken in spanje. Vluchthaven Malaga prijs € 572,61 Hierin was alles inbegrepen, alle verzekeringen inclusief eigen risico alles afgekocht.Bij het ophalen van de auto ben ik mijn visa card vergeten. Ik kreeg de auto niet mee of moest € 5000,= neerleggen voor borg van eventuele aanrijdingen.(in de voorwaarden staat € 400,00) Hoezo borg?? Dat is toch afgekocht.Aangezien ik daar op de luchthaven niet een twee drie 5000 euro uit mijn zak kon kloppen (terwijl in de voorwaarde staat dat € 400,00 moet zijn) zei ik : ik kom hier wel op terug.Met een taxi naar mijn verblijfplaats gegaan en contact opgenomen met mijn kinderen en gevraagd om mijn visa kaart mee te brengen met hun bezoek aan ons.Dit was dus een week later. Toen ik enkele dagen later firefly wilde bellen werd er niet op genomen en werd mij in het nederlands verteld dat dit nummer niet in gebruik was.Toen heb ik naar auto-europe gebeld om te vragen wat ik hier mee moest, kreeg de Hr Tjarda aan de telefoon en die vertelde mij dat dit contract 2 dagen later geannuleerd was ??Geannuleerd door wie ?? dat wist hij niet maar wel dat dit ergens in engeland was gebeurd en en dat ik geen recht meer had op restitutie.Dit alles komt mij zeer onbetrouwbaar over vandaar dat ik dit graag op een nette manier wil afwerken en niet met vage verhaaltjes. Waarom mocht ik pas na 8 mei 2014 in beroep gaan ??Is dan misschien de termijn verstreken ?? Kunt U mij vertellen wat hier werkelijk aan de hand is ?? Deze klacht heb ik verzonden naar auto-europe

Met een redelijke vergoeding

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Apluijm