Klacht: Naamvermelding creditcard en reservering

op 19 augustus 2018 over Auto europe in de categorie Verhuur

Na 3 dagen city trip Napels, gingen we zoals gereserveerd en reeds betaald onze huurwagen afhalen nabij het station van Napels om zo onze reis van 7 dagen verder te zetten naar Sorrento. We kregen de auto niet mee, omdat de naam op de reservering van mijn man was en het mijn naam was op de creditcard. Deze hadden ze eigenlijk alleen maar nodig voor de waarborg, daar we het volledige bedrag reeds thuis betaald hadden. We hebben daar 2 uur staan onderhandelingen, samen met onze 3 kinderen. Het verhuurbedrijf daar terplaatste van Avis gaf geen oplossing. Nieuwe reservatie was niet mogelijk, daar alles volzet was. Terwijl onze oorspronkelijke huurauto daar nog stond. Bellen naar auto europe was ook geen hulp. Ze kunnen enkel 48 uur voor het afhalen annuleren of wijzigen. Na nogmaals terugbellen, namen ze zelf de telefoon niet meer af. Ons nummer was herkend! Wij stonden daar van 9u-11u. Mochten dan nog zelf in het station achter een nieuwe huurauto zoeken. Met bagage mee en kinderen. Na lang zoeken vonden we gelukkig nog een auto. Maar we konden hem pas om 15u ophalen. Verloren reisdag en extra geld kwijt. Hadden eerder €600 betaald voor de eerste huurauto, nu nog es €800 erbij. Van een dure reis gesproken!!!
Wij laten het er zeker niet bij. Onze bank is reeds op de hoogte gesteld en zal via onze Visa de nodige stappen zetten. Ik plaats dit bericht omdat ik dit niemand toewens. Let dus op dat bij reservering de naam overeenkomt met de naam op de creditcard. Had hier nog nooit van gehoord. Zal zeker spelen in het vervolg en zeker 2x nadenken voor we bij auto europe reserveren.

Volledige terugbetaling eerste huurauto.
Zouden zelf nog extra compensatie moeten krijgen voor onze reisdag die we verloren zijn. Gingen die dag de Vesuvius bezoeken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara Demeulenaere