Klacht: misleiding consumenten mbt eigen risico

op 16 september 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Via Auto Europe heb ik een auto gehuurd bij de nieuwe onderneming Enterprise in Amsterdam Schiphol. Aan de balie van deze maatschappij werd mij te verstaan gegeven dat er een eigen risico is van € 1000,= ondanks het feit dat er op de site van Auto europe nu staat restitutie van eigen risico en/of inclusief afkoop eigen risico. Nadat ik een Mercedes C klasse had gehuurd kreeg ik na twee weken een factuur met een bedrag van € 500,= voor een lichte kras aan de linkerachterzijde van de auto die de persoon die de auto innam eerst nog aanzag voor vuil!
Ik werd ook nog gebeld door de onderneming over een geur in een tweede auto die ik had gehuurd en waarvoor ik eigenlijk de schoonmaakkosten zou moeten betalen. In totaal heb ik in twee maanden tijd € 1200 besteed bij deze verhuurder en voel ik mij misleid door de hoge eigen risico die nergens staat genoemd en alleen afgekocht kon worden voor een bedrag van 176 euro voor een huur van vier dagen waarmee de eindprijs alsnog hoger uitviel dan andere verhuurders. Dit ging om de tweede auto die ik heb gehuurd. Ik vind dit misleiding van klanten.

Als de verhuurder de factuur intrekt en Auto Europe duidelijk aangeeft dat er een eigen risico is van € 1000

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sybe