Klacht: klacht Record Go

op 09 juni 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Via de site van Auto Europe heb ik recent een auto gehuurd bij Record Go in Spanje. €89.10 voor 5 dagen. Bij het ophalen had de baliemedewerker 45 (!!) minuten nog om de gegevens, die ik via internet al aangeleverd had, opnieuw in het systeem te zetten. Inbegrepen 5 min. om mijn schoonzoon te registreren als bestuurder, iets wat via de site niet mogelijk was. Nadat vrouw, dochter en kleinkinderen behoorlijk ongedurig waren geworden, werd ik geïnformeerd dat ik 2 extra verzekeringen moest afsluiten. Op mijn bezwaren dat dit in de schriftelijke bevestiging niet was aangegeven, werd geargumenteerd dat dit was omdat mijn schoonzoon de bestuurder was. Ik kon de auto niet meekrijgen zonder extra verzekeringen. Na een uur heb ik gezegd de extra €80,97 te zullen betalen, maar dat iik er niet mee accoord was en daar ook niet voor wilde tekenen. Zo geschiedde.
Ik beschouw dit als oplichterij en zwendel.

Na mijn vacantie heb ik Record Go gemaild dat ik het er nog steeds niet mee eens was, en heb hen in de gelegenheid gesteld het geld terug te boeken. Zo niet, dan zou ik Auto Europe (via die site heb ik geboekt) informeren, en ook jullie, de ANWB en andere Nederlandse consumenten organisaties.
Bij deze !

PS, extra informatie is natuurlijk op verzoek beschikbaar

Wanner de extra kosten á €80,97 teruggeboekt worden

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ted Zijsling