Klacht: Geen terugbetaling ondanks dat er niet in auto is gereden

op 12 oktober 2018 over Auto europe in de categorie Verhuur

Omdat mijn vrouw in de zomer was overleden heb ik mijn dochter en haar vriend beloofd de autohuur te betalen. Dat deed ik met een creditcard en is meteen afgeschreven. Bij aankomst op Pisa vertelde de medewerkers dat alleen de persoon met de creditcard de auto mocht meenemen. Terwijl het al betaald was! Na een paar telefoontjes bleek dat ze de auto niet mee kregen en toen hebben ze een andere autoverhuur gezocht, waar opnieuw moest worden betaald. En wel een auto meekregen middels pin betaling (ik ook betaald). Vervolgens vroeg ik wanneer het geld teruggestort zou worden wat reeds wat betaald, maar dat deden ze niet. Toen heb ik meerdere keren contact gezocht, maar ze blijven op het standpunt staat dat ik fout ben geweest. Ik vind het echt idioot, nog nooit zo’n slechte service gehad (Interrent car rental overigens, dochter van Auto Europe).

Als ik gewoon dat geld terugkrijg. Er is geen meter in die auto gereden en ze hebben hem wellicht weer verhuurd, dus dat is twee keer incasseren voor één dienst.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemvanNorden