Klacht: Firefly autoverhuur

op 12 juni 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na aankomst op Rome airport, firefly gebeld om ons op te halen. er was zeer slecht beschreven waar we opgehaald zouden worden, en niemand van het vliegveld kon ons vertellen waar bushalte 8 was. Dit stond ook verder nergens aangegeven! Na 2 uur zoeken, eindelijk de halte gevonden. Bij aankomst bij Firefly bleek dat de creditcard op de naam van de bestuurder moest staan, dit was mijn eigen schuld omdat ik het niet goed had doorgelezen.
Met de meneer achter de balie overlegt, en hij informeerde mij dat ik de maatschappij in NL moest bellen om de bestuurdersnaam aan te passen.
Ik kreeg Peter van Auto Europe aan de lijn en hij vertelde mij dat de auto niet meer beschikbaar was omdat ik 2 uur later was dan dat ik had aangegeven (dit kwam natuurlijk omdat ik de bushalte niet gevonden kreeg). De auto was echter nog wel beschikbaar, want deze stond voor mijn neus. Het enigste wat Peter kon doen was de reservering annuleren, en een nieuwe boeking doen op een andere naam, Ik stond daar, dus ik moest wel. Dit ging me wel 3 dagen huur van de eerste auto kosten. Ik vroeg welke auto dan beschikbaar was, en hij vertelde dat de auto die wel beschikbaar was, niet bij Firefly stond! Toen heb ik de telefoon aan de meneer van Firefly gegeven en hij legde uit dat het enigste wat Peter moest doen, was de nieuwe bestuurders naam bij opmerkingen zetten. Toen kon het ineens wel. Ik vind het belachelijk dat er bij de klanten service zo weinig moeite wordt gedaan, en dat er eigenlijk gewoon wordt gezegd dat je pech hebt. Ik zal nooit meer een auto bij Auto europe huren.
Na de vakantie de enquete ingevuld van auto europe, en daar heb ik helemaal niets meer van gehoord. wederom slechte service

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat een compensatie wel op zijn plaats is, wij zijn hier tenslotte zeker 3,5 uur mee bezig geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephany1985