Klacht: Extra 1200 euro borg betalen of extra verzekering van 200 euro

op 14 juli 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

Ik dacht een goede deal gedaaan te hebben door op het internet via Autoeurope een auto the huren voor de periode van 2 juli 2014 tot en met dinsdag 15 juli.
Nadat we met een shuttle naar de parking zijn gebracht werden we door een zeer onbescofte dame verdergeholpen.
Ik wilde mijn huurtermijn verkorten, maar dit was niet mogelijk:ik moest autoeurope maar mailen en ze zouden me dan wel antwoorden.Hun aantwoord: dat had je voor de afhaling moeten vragen.Nu is het te laat.
Dan de verassing een verplichte extra verzekering voor schade aan de banden, het dak, het onderstel en -ok- de ramen.Hiervoor extra 200 Euro graag ofwel een borgje van 1200 Euro.Ok het is laat je wilt door en de dame aan het loket wilt verder.Ze vertelt de grootste onzin over het contract om je toch maar te overtuigen.Dan betaal je en dan de volgende verassing’de diesel moet ook betaald worden op voorhand! Je maag dan de auto leeg terugbrengen.Prijs voor een tank van 40 liter diesel:100 Euro.
Een goede raad:ik heb al vaaak een auto gehuurd, maar Europauto is een echte afknapper.Ik had hen dit verhaal ook al gemeld, maar hiervan wilden ze niets horen.
Groeten

Terugbetaling van de extra kosten

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renodomi