Klacht: Betalen voor schade die er al was (hebben bewijs)

op 12 oktober 2018 over Auto europe in de categorie Verhuur

Op Olbia (Sardinië) hebben we een auto gehuurd bij Auto Europe (onderdeel Inter rent) . Bij de verhuur kreeg ik al een slecht gevoel toen de medewerker zei dat de auto verder (achter) goed was. Op het formulier stond gelukkig wel de schade aan de achterkant aangekruist. Tot onze grote verbazing kregen we bij thuiskomst een melding op mijn creditcard dat er € 189,- was afgeschreven. Ik heb toen meteen gebeld en zij zeiden dat er schade was. Ik vroeg toen om bewijs en na lang wachten stuurden ze een leeg formulier van de checkout (dus toen we hem meenamen)! Ik heb toen meteen gereageerd en gemeld dat op mijn formulier (meegestuurde kopie) het wel al duidelijk stond aangegeven en dat ze hun medewerker maar eens stevig moesten ondervragen. Sindsdien zwijgen ze ze in alle talen, dus ik wilde naar de Europese klachtencommissie,maar kwam erachter dat ze daar geen lid van zijn. Ik vind het echt crimineel gedrag, zij leveren `bewijs’met plots een leeg formulier en ik heb nota bene het origineel! Stuitend, temeer toen ik van mijn zuster hoorde dat zij in Spanje exact hetzelfde heeft meegemaakt met hetzelfde bedrag!!!! Alleen was zij zo dom geen foto’s te maken en het originele formulier niet te bewaren.

Als ik mijn geld volledig terug krijg. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WvNorden