Klacht: Bedragen van creditcard afgeschreven zonder uitleg

op 22 oktober 2014 over Auto europe in de categorie Verhuur

In september heb ik via Auto Europe een auto gehuurd in Frankrijk. Alle verzekeringen afgenomen, borg betaald en zelfs extra bestuurder betaald bij het ophalen. Auto met volle tank en schoon ingeleverd. Borg terug gekregen en nu zijn er opeens 2 bedragen af geschreven door Europcar. Europcar kan mij niet vertellen waarom en Auto Europe kwam met een heel vaag verhaal (platte band? Vieze auto?) plus de vraag of dit niet een andere auto verhuur was? Nee heb maar 1 auto gehuurd en Toulon-Hyeres is 1 locatie! Nu zit ik al 10 dagen te wachten op een eindafrekening en reden waarom ik opeen 50 en 80 euro betaal. Dit kan je toch niet zomaar afschrijven zonder uitleg? Klantenservice is Duits/Engels, slecht bereikbaar en niet duidelijk.

Ik wil weten waarom er opeens 2 bedragen zijn afgeschreven en ik wil mijn geld terug!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahass