Klacht: ALGEHELE AFLEVERING HUURAUTO

op 28 september 2018 over Auto europe in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 11 september 2018 auto opgehaald op San Francisco International Airport.
Auto was smerig van buiten.
Moest zelf met mijn bagage uitzoeken waar auto stond. Niet op de aangegeven plaats.
Op weg naar mijn hotel brandde er plots een lampje op mijn dashboard.
Daar ik vijf jaar in deze branche heb gewerkt wist ik gelukkig wat ere aan de hand was.
Te laag koelstoefniveau. Daar ewr een Toyota garage bij mijn hotel om de hoek lag ben ik daar naar toe gereden.
Daar constateerde men een volledig leeg ruitensproeier vat.
Een oplettende monteur zag ook nog dat het remstof niveau te laag was.
Ik vind dat dit niet kan.
Toen ik mijn auto twee dagen eerder dan afgesproken en betaald had werd mij geen kans gegeven om mijn beklag te doen.
Moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor.
Als een klant een auto ophaalt mag hij tenminste verwachten dat deze huurauto technisch 100% in orde is.
De kosten in f
de garage waren overigenes $ 21,
Ik heb de auto twee dagen eerder teruggebracht omdat ik totaal geen vertrouwen had in deze auto en de aflevering.
Ben benieuwd naar uw reactie.
Bovendien was de ontvangst en afhandeling van e.e.a. zwaar onder de maat.

Met vriendelijke groet

Frans Kortis
Verhuurbon 749316234
Telef.06 43090784
Prem 16
6372 MX Landgraaf
Nederland

Gewenste Oplossing:

Restitutie van gemaakte kosten en twee dagen autohuur rettour.
Wat u doet met de procedure omtrent aflevering huuurautos is niet meer mijn probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door franskortis