Klacht: Totaal Geen aftersales, dus koop hier geen auto.

220370 op 11 juli 2018 over Auto de Mol in de categorie Autodealers

Eind mei 2018 een auto gekocht bij De Mol in Almere.
Het was aan het eind van de middag vlak voor sluitingstijd.
Ik had die middag eerst gebeld, omdat ik van ver moest komen. (Zutphen)
Je kon aan alles merken dat ze haast hadden, want alles werd afgeraffeld.
Er was een schade aan de auto die ik wilde kopen rechts voor op de motorkap. (Veroorzaakt door een stagere)
Maar dit werd opgelost en was een verzekeringskwestie volgens Peter Langenberg.
Dit heeft hij zelfs wel 3 keer bevestigd dat dit 100% zeker vergoed zou worden, omdat hij al bericht had gehad van de verzekering met de bevestiging hier van!
En omdat ik toch terug moest komen om de motorkap te laten spuiten, kon ik dan ook gelijk de reserve sleutel wel meenemen, omdat hij deze eerst moet opzoeken uit een grote la vol sleutels?
Het vrijwaringsbewijs van mijn ingeruilde auto zou de volgende dag per mail volgen, omdat dit hun gebruikelijke wijze van werken was!
Uiteindelijk ben ik bijna een week aan het mailen en bellen geweest om mijn vrijwaringsbewijs te verkrijgen!
Ook had ik per ongeluk mijn favoriete cd in de radio van mijn ingeruilde auto laten zitten.
Gelijk de volgende dag gebeld om te vragen of ze deze voor mij aan de kant wilden leggen.
Dit was geen probleem, dat gingen ze gelijk doen.
DRIE MAANDEN LATER:
De motorkap is nog steeds niet gespoten omdat hij nu zegt nog steeds het geld niet te hebben ontvangen van de tegenpartij. (Een school)
En wat de reserve sleutel betreft, zou deze eerst na een telefoontje naar mij worden opgestuurd, maar toen ik na vier dagen nog niks binnen had weer gebeld, werd er gezegd dat dit onmogelijk is omdat ze zo veel sleutels van mijn merk (BMW) hadden liggen, dat ik toch echt langs zou moeten komen om de sleutels te gaan passen.
Nu heb ik vorige week de motorkap zelf maar laten spuiten in Hongarije.
Ik was voor 200; euro klaar, terwijl het hier in Nederland minimaal 450; euro zou gaan kosten.
Ook ben ik nu bezig om zelf maar een reserve sleutel bij te laten maken.
En een nieuwe cd kan ik nog wel betalen.
Maar ik heb alle vertrouwen in een goede afloop en in dit bedrijf verloren.
Maar de heren Langenberg moeten één ding begrijpen:
Vertrouwen komt te voet, en vertrekt per paard!

Vergoeding van spuiten motorkap en sleutel bij laten maken!

Alle klachten die gemeld zijn door