Klacht: opgelicht

op 19 mei 2017 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

ik heb advies ingewonnen bij dynamiet nederland en ze hebben mij de mogelijkheden uitgelegd ik wilde graag wat meer weten maar ik moest uiteraard nog gegevens opvragen en doorsturen voor dat het in behandeling genomen kon worden. Ik heb de BKR opgevraagd en zag dat het niet nodig is om het door te sturen omdat ik geen registratie heb.
echter na een maand krijg ik een rekening die ik moet betalen. dit is erg vreemd omdat er op de site vermeld staat dat een advies gesprek gratis is. ik heb meerdere emails gestuurd waarop geen excuses word aangeboden, maar zelfs nog erger ik krijg een email met laatste herrinering en dat het bedrag naar de deurwaarder gaat.
in deze mail staat ook dat er veel moeite voor mij is gedaan en dat ze werk verricht hebben, wat natuurlijk niet mogelijk is als ik het proces nog niet gestart heb.

Gewenste Oplossing
heel graag wil ik een excuses en dat er geen kosten worden gerekend voor het gratis adviesgesprek.

Een mail met een excuses en dat het bedrag onterecht is verstuurd

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerd100