Klacht: geweigerd bij gate, amsterdam-wenen-teheran

op 27 augustus 2019 over Austrian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 30 mei werd ik geweigerd bij de gate voor mijn vlucht naar Tehran, ,
FLIGHT OS 372 – Austrian 30-5-2019, ik werd geweigerd omdat mijn papieren niet in orde zouden zijn. echter dit is niet zo. Ik had een vlucht beboekt bij travelbe2 voor 30 mei heen een 30 jan 2020 terug.
Ik werd geweigerd omdat mijn verblijfsvergunning 11 dec 2019 in teheran zou verlopen. Ik verblijf in teheran omdat ik daar mijn familie heb en hier getrouwd ben, officieel woon ik in Nederland.
Ik heb alle papieren en jaarlijks verleng ik mijn verblijfsvergunning.
echter voor austrian airlines genoeg redenen om mij mee te nemen
voor KLM en Turkish airlinnes was dit geen beletsel, later met Turkish airlines gevlogen na een hoop geregel
Ik wens mijn geld terug, 555 euro van austrian airlines, ticket buro weigert mij te betalen, omdat austrian airlines mij wigerde.
Ik ben al maandenop zoek naar juridische wegen om dit bedrag terug te krijgen tot nu toe lastig, niemand wil mij tot nu toe hierin steunen

als ik het grootste deel van mijn geld terug krijg, liefst nog extra omdat ik een hele dag op schiphol gezeten heb en extra kosten gehad heb voor verblijf, eten drinken en bellen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Austrian Airlines

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Austrian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgenu