Klacht: Geen koffers

Nedaesn op 03 september 2023 over Austrian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik en mijn tienjarige zoon kwamen op 1 september van Wenen naar Amsterdam, een heel klein en oud vliegtuig waarvan zelfs de wielen en stoelen lawaai maakten, met ongeorganiseerde toiletten en stewardessen, toen we aankwamen, al onze bagage, die waren drie grote koffers en onze kleding, schoolspullen. De vitale en medische medicijnen en pillen van mijn kind kwamen niet en toen we ons aankondigden op de luchthaven van Amsterdam en zij kondigden ook aan dat het heel belangrijk was, maar het maakte hen niet uit en zij Ik nam het niet serieus. Vandaag, zondag, zijn we weer naar Schiphool gegaan en ze zeiden dat het in Wenen was achtergelaten, en we hebben vandaag als zondag weer gebeld op 0043517661006 en een jongedame antwoordde ons op harde toon. Ik weet dat het een noodgeval, maar je moet 20 tot 100 dagen wachten, en toen ik boos werd en vroeg haar naam op te schrijven en te klagen, hing ze op.

Vlucht OS379

Neda esmaeilnianajari

Martia Yousefi

We willen onze blangrijke koffers morgen thuis zijn..

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Austrian Airlines

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Austrian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nedaesn