Klacht: Geen beenruimte slechte service

op 23 augustus 2018 over Austrian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 20 augustus vloog ik van Shiraz naar Vienna met Austrian Airlines. Wij (mijn moeder, mijn zus en ik) gingen er vanuit (zoals dat bij vele maatschappijen gaat) dat wij onze handbaggages konden plaatsen boven onze zitplaatsen aangezien de nummers overeenkomen met wat er op je ticket staat. Dit was helaas niet het geval. De stewardessen gaven aan dat het te druk was in het vliegtuig en dat wij dus onze handbaggages onder de stoelen moesten stoppen. Dit was onmogelijk want er was nauwelijks plek onder ons eigen stoel. Hierdoor hebben 2 van ons de gehele reis met ons voeten op onze handbaggage moeten staan. Dit was helemaal niet fijn voor de duur van 6 uur met een tussenstop bij Isfahan. Daarnaast lukte het mij niet om een handtas bovenin te plaatsen en ik vroeg om hulp van een stewardes (mevrouw Schmiekel) en zij gaf aan dat zij nekpijn heeft en dat ik het zelf moet doen zonder haar hulp. Ik vroeg het toen aan een andere steward en hij gaf aan dat ik niet zoveel moet meenemen, terwijl wij maar 1 handbaggage per persoon hadden meegenomen! Ik stond met een mond vol tanden. Hoe kan personeel zo iets zeggen? Stewardessen horen het visitiekaartje te zijn. Ik ben diep teleurgesteld in de service van Austrian airlines en het voelde alsof ik er helemaal alleen voor stond. Ik zou het fijn vinden als ik hier een compesatie voor kan krijgen aangezien ik nare ervaringen heb gehad tijdens mijn vlucht. Alvast bedankt.

Als mijn moeder en ik een compesatie krijgen, want wij 2 hadden geen beenruimte en dat voor de duur van 6 uur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Austrian Airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Austrian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Narcis Bagheri Shirazi