Klacht: 24-07-2019 .Vlucht Sarajevo -Wenen -Amsterdam

op 26 juli 2019 over Austrian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vlucht Van Sarajevo naar Wenen was 1.5 uur vertraagd door onbekende oorzaak .Een maal aangekomen in Wenen moesten we een uur wachten in een rij om de vlucht om te boeken want we waren te laat voor de vlucht naar Amsterdam .Gelukkig hadden ze nog plek over om 20.15 .Ik vroeg nog over de twee koffers die we in de ruimbagage hadden ,maar dat was geen probleem volgens de mevrouw aan de ballie.De koffers zouden ook meekomen…Hellaas voor ons waren de koffers niet in Amsterdam aangekomen en we moesten een paar uur wachten maar de koffers waar en er niet .Daar zaten duur mijn medicijnen en belangrijke spullen in .Moest dus weer melding maken voor de verloren bagage en dat duurde ook een uur ….In de tussen tijd waren er geen Treinen meer naar almere omdat het al heel laat was geworden moesten we een taxi van 110 euro betalen …Ik heb een hernia in mijn rug Dus ik was helemaal kappot en kon bijna niet meer lopen .Ik hoop dat we onze 2 koffers nog krijgen maar deze vlichtuigmatscappij voor mij nooit meer ….Sorry .

Gewenste Oplossing:

Heel ontevreden dus ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Austrian Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Austrian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HORRORVLUCHT