Klacht: Auqamundo het Heijderbos

op 20 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn zondag 18 september jongstlede wezen zwemmen met het gezin van 4 personen, wij alle 4 vonden het water erg koud en hebben dit ook aangegeven bij het personeel maar die reageerde er nogal laks op. Heb er veel geld voor betaald.
Wij zijn bij meerdere parken geweest en daar was het wel goed en het water op temperatuur.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als er wat mee gedaan wordt en desnoods ook een vergoeding voor dat wij het koud hebben gehad en dus daarom eerder naar huis gegaan ipv de hele dag daar blijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 september 2016 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erikmiltenburg@hotmail.nl