Klacht: Lelijke kitnaad

user-1284087 op 25 mei 2017 over ASWA Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden is bij ons een keuken geplaatst van ASWA keukens. Tijdens de levering vroeg de monteur of hij de naad tussen de muur en het blad zou af kitten.
Wij hebben gezegd dat dit goed is. De monteur heeft ons NOOIT aangegeven dat dit wellicht niet mooi kon worden of kon mislukken.

Echter is dit wel gebeurd. Over de gehele muur zit een kit streep variërend van 0,5 cm tot 1,5 cm.

Meteen melding gemaakt bij ASWA keukens dat dit slordig gedaan is en opgelost dient te worden.
Er word een monteur langs gestuurd ( voor nog wat meer dingen, deze zijn opgelost ).

De servicemonteur geeft aan dit niet op te kunnen lossen. Omdat hij dan de muur ( verf en stucwerk ) beschadigd.

Vervolgens contact gehad met de klantenservice hoe nu op te lossen.

Ze willen een andere monteur langs sturen om dit op te lossen. De ” beste kitter ” word gezegd.
Deze zou om 7.00 uur zijn. Echter word ik om 7.30 uur gebeld dat de monteur ziek is. Kan gebeuren..

Nieuwe afspraak gemaakt. Diezelfde monteur als die ziek zou zijn kwam. Deze bleek niet ziek te zijn. Hmm

Ook hij geeft aan het niet op te kunnen lossen.
Een oplossing zou zijn dat er een tegel plint komt.
Dit vonden wij prima maar vervolgens word ons gezegd dat dit wij zelf €250,- hier voor moeten betalen!

Wij hebben aangegeven hier niets voor te betalen omdat het niet onze schuld is dat dit kitnaad zo mislukt is.

Echter blijft aswa keukens erbij dat wij dit moeten betalen..!!

Gewenste Oplossing:

Als het naar onze tevredenheid word opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door