Klacht: Assortiment en kwaliteit.

op 18 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort is de lidle in Brielle uitgebreid. Is mooi geworden, maar het belangrijkste is nu aan het achteruit gaan. Ik grijp regelmatig mis omdat de producten er niet zijn. Ben meer geld kwijt dan voorheen. Weinig aanbiedingen meer.
Bv de Avocados zie ik nooit meer in de aanbieding en soms liggen er enkel half rotte met knetter harde. Zelfde voor de kiwi’s. Ook de perziken binnen een dag waren ze rot.
Al met al geen vooruitgang en zie dan ook geen voordeel meer om naar de Lidle te gaan. Hoop dat het veranderd.

Gewenste Oplossing:

Producten op voorraad. Geen fruit dat rot of zo onrijp is dat het nooit rijp zal worden.
De prijzen weer als voor de verbouwing en meer aanbiedingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Avocado