Klacht: Assortiment

op 08 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort is er een Lidl in WOGNUM. Nu gaan er elke keer producten uit het assortiment die wij (en vele met ons) elke week kochten. De Duitse biefstuk is weg en de 30+ plakken belegen kaas zijn ook verdwenen. Zo zijn er inmiddels al een heleboel producten uit het assortiment gehaald. Wij voelen ons achtergesteld t.o.z. van andere Lidl winkels waar het nog wel in het assortiment zit. Zo ga je niet met klanten om.

Gewenste Oplossing:

Als wij ook een normaal assortiment hebben net zoals andere Lidl winkels, en in ieder geval de Duitse biefstuk en de 30+ plakken belegen kaas weer terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 juli 2016 om 11:24 geantwoord

IK had een klacht over Lidl WOGNUM, en krijg de oplossing van Lidl Hoorn. Dat is dus geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Wrude