Klacht: Associale busschauffeur

op 16 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stapte in bus 105 naar putte op 13-09-16 rond 4 uur smiddags de chauffeur begon meteen al associaal te doen en te zeggen dat hij ons eruit zou gooien als we niet zouden inchecken maar er was niemand die niet incheckte er was nog niets aan de hand vervolgens zat de bus enorm vol en er stapt een mevrouw van 50 in die lichamelijk gewoon kerngezond was en meteen begint de chauffeur te schreeuwen en hij stapt zelfs de bus uit, hij zegt jaa een van jullie mag ook gaan rijden hoor vind het prima is toch niet mijn bus vervolgens zei hij sta eens even op voor die mevrouw en snel dus ik pak voortaan de auto wel want dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd en ik ben er helemaal klaar mee!!

Als er fatsoenlijke busschauffeurs aangenomen zouden worden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2016 om 12:55 geantwoord

Hoi Amber,

Niet leuk om te lezen dat je een minder prettige reiservaring met ons gehad hebt. Ik heb je klacht omtrent het gedrag van deze buschauffeur doorgestuurd naar de teammanager in de regio, zodat hij dit voorval nader kan uitzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Amberaug